ÁSZF

ÁSZF
 
 ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK
 

A www.hangtal.superwebaruhaz.hu webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a www.hangtal.superwebaruhaz.hu használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért!

Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!
 
 
 

Kérlek, mielőtt rendelésed feladod, olvasd el az alábbi szerződési feltételeket.

Megrendelésed jóváhagyásával és elküldésével, valamint annak a hangtal.superwebaruhaz.hu Webáruház (továbbiakban Hangtál Webáruház) által történő visszaigazolásával a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet alapján a hangtal.superwebaruhaz.hu vásárlója lesz. A webáruház üzemeltetője, mint Eladó, valamint Ön, mint Vásárló között az alábbiakban részletezett feltételek alapján, távollévők közötti szerződés jön létre. 

A jelen általános szerződési feltételek (ÁSZF) a www.hangtal.superwebaruhaz.hu weboldalon Radnai Zsuzsanna egyéni vállalkozó (a továbbiakban hangtal.superwebaruhaz.hu vagy Eladó vagy Radnai Zsuzsanna) által végzett termékértékesítésre vonatkoznak, a hangtal.superwebaruhaz.hu és a vásárlók közötti jogviszony részleteit határozzák meg. A http://hangtal.superwebaruhaz.hu weboldalon keresztül a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek mellett lehet vásárolni:

 

CÉGADATOK, elérhetőségek:

- a webáruház tulajdonosa, kapcsolattartó: Radnai Zsuzsanna egyéni vállalkozó

Cégszerű elnevezés: ORACEL Kereskedelmi és Szolgáltató BT.

Cégjegyzékszám:18-06-105891

Kibocsátó cégbíróság: Vas Megyei  Bíróság

Adószám: 22304278-2-18

Email cím: hangtalvasarlas@gmail.com

Telefonszám: 06302524049

Irányítószám: 9700

Település: Szombathely

Utca, házszám: Vízmellék utca 8/C.

Nyitvatartás: online folyamatosan

1) ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

  1. a) A hangtal.superwebaruhaz.hu Webáruházban megvásárolt minden egyes termék esetében a Webáruház üzemeltetője az Eladó.
  2. b) A hangtal.superwebaruhaz.hu Webáruházban szabadon lehet böngészni, a vásárlás regisztrációhoz kötött. A vásárlás, a regisztráció és a hozzá kapcsolódó adatszolgáltatás önkéntes. A Megrendelő a megrendelés jóváhagyásával és elküldésével elfogadja jelen szerződési feltételeket, és magára nézve azt kötelező érvényűnek ismeri el. A regisztrációval a Megrendelő/Vevő meggyorsíthatja vásárlásait, egyedi akciókban részesülhet.
  3. c) A hangtal.superwebaruhaz.hu Webáruház az Interneten keresztül, elektronikus úton értékesíti termékeit a kiskereskedelmi forgalomban.
  4. d) A termékek a hangtal.superwebaruhaz.hu Webáruház internetes felületén, a www.hangtal.superwebaruhaz.hu internetes címen elérhető Webáruházban tekinthetők és vásárolhatók meg, illetve személyesen, előre egyeztetett időpontban, a Budapest, III. kerületi raktárban. 20.000 Ft alatti rendelést nem szállítunk házhoz, de személyesen átvehetők ELŐRE EGYEZTETETT IDŐPONTBAN, Budapesten, III. kerületi raktárunkban.

 

2) ADATVÉDELEM

A www.hangtal.superwebaruhaz.hu üzemeltetője ezúton tájékoztatja a honlap látogatóit a személyes adatok kezelése körében követett gyakorlatáról, az adatok védelme érdekében megtett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint a látogatók ezzel kapcsolatos jogairól, és azok érvényesítésének lehetőségeiről.

  1. a) A Vevő személyes adatainak felhasználása a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény (a továbbiakban: Adatvédelmi törvény) hatályos szabályozásának értelmében történik.
  2. b) A Vevő az adatainak megadásával hozzájárul, hogy azokat az Eladó a jelen pontban szabályozott módon kezelhesse és azokat belföldön, a superwebaruhaz.com szerverein (működési adatai megtalálhatók: www.superwebaruhaz.com) tárolja. Cégnév: Sztraczinszki István egyéni vállalkozó (székhely: 5600 Békéscsaba Kis-Tabán utca 11.)
  3. c) Eladó a Vevő adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Eladó az általa tárolt és őrzött adatokat az adatvédelmi törvénynek megfelelően tárolja és kezeli, harmadik személynek tovább semmilyen célból nem adja át, kivéve megrendelések teljesítéséhez szükséges adatszolgáltatást az alvállalkozók, illetve a szállítás teljesítéséhez elengedhetetlenül szükséges adatok átadását a szállítást teljesítő cég részére. Az alvállalkozók, illetve szállító cég a kapott adatokat az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának megfelelően kezeli, azokat harmadik személy részére nem adja át.
  4. i) Az Internet nyilvánosságának következtében az azon keresztül történő adat és információ átvitelből adódó kockázatok a Vevőt terhelik.
  5. j) Adatvédelmi nyilatkozat: A hangtal.superwebaruhaz.hu (azaz Radnai Zsuzsanna) jelen adatvédelmi nyilatkozattal kötelezi magát a látogatók személyes adatainak oly módon történő kezelésére, amely a vonatkozó hatályos jogszabályoknak teljes körűen megfelelve járul hozzá a látogatók biztonságos internetezési lehetőségeinek megteremtéséhez. Rendszerünk kialakításánál figyelembe vettük a vonatkozó hatályos jogszabályokat, és azok előírásait maradéktalanul betartjuk, különös tekintettel az alábbiakra:
  • A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény;
  • Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény;
  • Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény
  • Az Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. CXII. törvény.

Az adatszolgáltatás önkéntes és a regisztráció bármikor visszavonható. Az adatkezelés célja a Weboldalon elérhető szolgáltatások nyújtásának biztosítása. A hangtal.superwebaruhaz.hu a felhasználó által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja és semmilyen körülmények között nem teszi más, harmadik fél számára hozzáférhetővé.

Adatkezelési nyilvántartásba vételi határozat száma:

NAIH-92453 (webáruházban történő vásárláshoz szükséges adatok begyűjtésére) és

NAIH-92454 (hírlevél küldésre).

  1. Az adatkezelő

Az adatok kezelője Radnai Zsuzsanna (székhely: H-9700, Szombathely, Vízmellék utca 8/c.)

  1. A kezelt adatok köre

A webolalon történő rendelés esetén a következő adatokat tároljuk: Vevő neve, Vevő szállítási és számlázási címe, Vevő email címe,  Vevő számítógépének IP címe.

 

  1. Az adatkezelés időtartama

A session ID-k a weboldal elhagyásakor automatikusan törlődnek. A hangtal.superwebaruhaz.hu nem vállalja a felelősséget a már törölt, de az internetes keresőprogramok közreműködésével mégis archiválásra került, korábbi oldalaiért. Ezek eltávolításáról a keresőoldal működtetőjének kell gondoskodni.

Az adatkezelés időtartama: A regisztráció és a hírlevélre történő feliratkozás során kötelezően megadott személyes adatok kezelése a regisztrációval kezdődik és annak törléséig tart. Nem kötelező adatok esetén adatkezelés az adat megadásának időpontjától a kérdéses adat törléséig tart.

  1. Az adatokhoz hozzáférők köre, adatfeldolgozók

A felhasználók által megadott személyes adatokhoz az adatkezelő (Radnai Zsuzsanna) férhet hozzá. Személyes adatokat a megjelölteken kívül harmadik személyeknek az adatkezelő nem ad át. Ez nem vonatkozik az esetleges, törvényben előírt, kötelező adattovábbításokra, amelyekre csak rendkívüli esetekben kerülhet sor. Az adatkezelő az egyes hatósági adatkérések teljesítése előtt minden egyes adat tekintetében megvizsgálja, hogy valóban fennáll-e az adattovábbítás jogalapja.

  1. Az adatszolgáltatás önkéntes és a regisztráció bármikor visszavonható.

A regisztráltak természetesen bármikor kérhetik adataik törlését az adatbázisból, melynek kézhezvételekor a hangtal.superwebaruhaz.hu Webáruház (azaz Radnai Zsuzsanna) haladéktalanul törli a kért adatokat adatbázisából. Az adatok törlését kérni lehet e-mailben a hangtalvasarlas@gmail.com email címen.

6.Az információk tulajdonjoga

Kijelentem, hogy a hangtal.superwebaruhaz.hu Webáruház birtokolja az oldalainkon látható információkat. A hangtal.superwebaruhaz.hu oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik. Tilos továbbá a tőlünk származó információk, cikkek árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyaggal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük. Aki a webáruházunkba regisztrálja magát, az adatvédelmi nyilatkozatunkat elfogadottnak tekinti, azzal egyetért.

 

3) REGISZTRÁCIÓ

  1. a) A hangtal.superwebaruhaz.hu Webáruházban hagyományosan történő, kosárba tevős vásárlás megkezdéséhez és lebonyolításához a rendszer technikai háttere miatt regisztráció szükséges. A regisztrációhoz szükséges kötelező adatok: (vezeték- és keresztnév, e-mail cím, számlázási- és szállítási név, számlázási és szállítási név). Telefonszám megadása nem kötelező, de opcionális az esetleges egyeztetések miatt. A regisztrációval meggyorsíthatod vásárlásaidat és hírleveleinkből értesülhetsz akcióinkról.
  2. b) A Webáruházba történő regisztráció ingyenes, és nem jár semmilyen vásárlási kötelezettséggel, a megadott adatokat a hangtal.superwebaruhaz.hu csak és kizárólag az online vásárlás lebonyolításához használja fel.
  3. c) A regisztrált felhasználó csak saját nevében vásárolhat, illetve járhat el. Gazdálkodó szervezet esetében a képviseletre jogosult, vagy arra felhatalmazott személy járhat el. A regisztrált felhasználó regisztrációját bármikor megszüntetheti.
  4. d) A sikeres regisztráció után a Felhasználó a megadott jelszavával bármikor képes bejelentkezni a Webáruházba és ott Vevőként online módon vásárolni.
  5. e) A regisztráció, és ezzel a Vevő adatainak törlése bármely, jelen ÁSZF-ben feltüntetett elérhetőségen kérhető. Ilyen esetben az Eladó lehetőségeihez mérten haladéktalanul, de legkésőbb a hatályos jogszabályoknak megfelelő határidőn belül intézkedik az adatok törléséről.

 

4) FELELŐSSÉG

  1. a) A Vevőnek tekintettel kell lennie arra, hogy technikai okokból adódó rendszerhibák és kimaradások előfordulhatnak. Az Eladó semmilyen felelősséget nem vállal a Webáruház korlátlan rendelkezésre állásáért.
  2. b) Az Eladó felelősséget nem vállal a szállítási határidőkre vonatkozóan, de minden tőle elvárhatót megtesz annak érdekében, hogy a megrendelést a lehető legrövidebb időn belül eljuttassa a Vevőhöz. Általában 3-5 munkanap a megrendelés rögzítését követően, ha van készleten postai szállítási módra vonatkozóan.
  3. c) Az Eladó semmilyen felelősséget nem vállal azon weboldalak tartalmáért, amelyeket linkeken keresztül a Webáruház oldalairól el lehet érni.
  4. d) Az Eladó nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
  5. I) Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat.
  6. II) Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a hangtal.superwebaruhaz.hu Webáruház akadálytalan  működését és a vásárlást.

     III) Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.

  1. e) Az Eladó nem felelős semmilyen alapon, semmilyen közvetett, vagy közvetlen kárért, ami a hangtal.superwebaruhaz.hu Webáruházhoz való csatlakozás miatt a Vevőnél következett be.
  2. f) Az Eladó nem felelős semmilyen vélt, vagy valós jövedelem, vagy haszon kieséséért, amely a hangtal.superwebaruhaz.hu Webáruházban történt vásárlás bármilyen okból történő meghiúsulása miatt következik be.
  3. g) Az Eladó nem vállal felelősséget arra az esetre, ha a Vevő a személyes adatait harmadik személy számára gondatlanságból, szándékoltan esetleg bűncselekmény érintettjeként harmadik fél számára átadja, illetve használatukat lehetővé teszi.
  4. h) Az Eladó nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az ő érdekkörében merül fel.

 

5) TERMÉKINFORMÁCIÓ

  1. a) A Vevő a megvásárolható áruk jellemzőit a konkrét termék információs oldaláról tudhatja meg.
  2. b) A termékekről megjelenő képek általában a tényleges árut ábrázolják, amennyiben ettől jelentős eltérés van, az a kép mellett feltüntetésre kerül.
  3. c) A vételár mindig az adott termék mellett feltüntetett ár, bruttó ár, amely tartalmazza az áfát. A feltüntetett árak forintban értendők, nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek, azok alapján az Eladó ajánlati kötöttsége nem áll be. Ezen árak nem tartalmazzák a szállítási költségeket. Ezek a költségek a megrendelés véglegesítése előtt a folyamatban a vevő számára láthatóak lesznek illetve megtalálhatóak lentebb az ÁSZF-ben is és a szállítási és fizetési feltételek aloldalon.
  4. d) A konkrét vevői megrendelés nem automatikus, hanem manuális, kézi visszaigazolásán szereplő termék és szolgáltatás árak az Eladó részéről közvetlen árajánlati tételnek minősülnek, melyet a Vevő nem köteles elfogadni. Az Eladó közvetlen árajánlatára vonatkozóan a Vevő hallgatása az árajánlat elfogadásának minősül.
  5. e) A hangtal.superwebaruhaz.hu Webáruház rendszere által automatikusan kiküldött megrendelés visszaigazolás nem azonos az Eladó megrendelés visszaigazolásával, csupán a Vevő tájékoztatására szolgál, hogy a Webáruház rögzítette a megrendelést. Ez a tény a kiküldött üzenetben is feltüntetésre kerül.

 

6) MEGRENDELÉS

  1. a) A hangtal.superwebaruhaz.hu Webáruház "online áruház". A Vevő megrendelését az online felületen, vagy a hangtalvasarlas@gmail.com e-mail címen adhatja le. 000 Ft alatti rendelést nem szállítunk házhoz, de személyesen átvehetők ELŐRE EGYEZTETETT IDŐPONTBAN, Budapesten, III. kerületi raktárunkban.

A rendelés menetének ismertetése:

  1. A termék adatlapján rákattint a „Kosárba” gombra, amikor a termék belekerül, megtekintheti annak tartalmát.

    2. A vásárlás további folytatásához kattintson a „Tovább vásárolok” linkre, mellyel visszakerül az iménti termék adatlapjára.

    3. Járjon el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.

    4. Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában kattintson a „Kosár tartalma” dobozra, hogy megtekinthesse annak tartalmát vagy egyből termék belehelyezésekor is oda jut. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a „Módosítás” gomb megnyomásával.

    5. A kosárban található „Pénztár” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Amennyiben már regisztrált és belépett felhasználónk egyből a pénztárba az adatok ellenőrzéséhez kerül, ellenkező esetben a „Belépés” vagy „Regisztráció” gombra kell kattintania.

    6. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként „Pénztár”-ban található „Rendelés Feladása” gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk.

    7. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.
  2. b) A  hangtal.superwebaruhaz.hu Webáruházban történt rendeléssel a Vevő kijelenti, hogy megismerte és elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket, az abban foglaltakat magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el, valamint tisztában van a rendelés menetével, a termék jellemzőivel és árával, a várható szállítási költségekkel.
  3. c) A megrendelések feldolgozása folyamatosan, jellemzően munkanapokon 15.00 és 20:00 óra között történik. Megrendelés feladására a hét bármely napján, egész nap van lehetőség.

d) Visszaigazolás: Minden rendelésről azonnali, késedelem nélküli e-mailes visszajelzést küldünk. A rendelés feladását követően a megrendelő egy azonnali, késedelem nélküli, automatikus e-mailt kap a beérkezett rendelésről. Amennyiben ez nem történik meg, a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.

Az automatikus visszaigazolás után egy kézi visszaigazolást is küldünk, hogy a termék valóban raktáron van-e, (ez technikai okok miatt nem mindig egyezik). Ez a kézi visszaigazolás tartalmazza a szállítás várható időpontját is, a kézbesítési dátumot és a tényleges szállítási költséget.

  1. f) A megrendelés bármilyen módosításához a Vevő kérje az Eladó segítségét, a jelen Szerződési Feltételekben megadott elérhetőségek bármelyikén. Az Eladó egyéb elfoglaltságai miatt a telefonos megkeresés helyett az e-mailben történő kommunikációt ajánljuk, javasoljuk.

g.) Az Eladó a megrendelés azonnali, késedelem nélküli visszaigazolásától számítva 2 munkanapon belül megkezdi a megrendelés teljesítését, amennyiben a kiválasztott termék készleten van.

  1. h) A kiválasztott termék készlet hiánya esetén az Eladó értesíti a Vevőt a szállítás várható időszakáról, illetve a megrendelés el/ vagy el nem fogadásáról, melyet a Vevő visszaigazolással két munkanapon belül vagy elutasít (eláll a vételtől), vagy elfogad (megerősíti vételi szándékát). Ilyen esetben (készlethiány esetén) a Vevő részéről a visszaigazolás elmulasztása a megrendeléstől való elállásnak minősül.

 

8) SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS

  1. a) Terméket az Eladó külföldre nem szállít. Szállítási címként kizárólag belföldi, Magyarországon létező cím adható meg.
  2. b) A megrendelt áru kézbesítése és kiszállítása a Magyar Posta és futárszolgálata útján történik, amelyet Magyar Posta és az MPL futárszolgálat (Üzemeltetője: Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság Székhelye: Budapest, 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6. a továbbiakban MPL) hajt végre.
  3. c) Áruházunkban előre utalással van lehetőség fizetni. E-mailben való kérelem esetén igényelhető rózsaszín postautalványon történő előre fizetés is. Ez utóbbi fizetési opció a webáruházban történő rendelés esetén a fizetési lehetőségeknél nem kerül feltüntetésre, kizárólag előzetes vagy rendelés utáni egyeztetés és megbeszélés alapján kérhető.
  4. d) 20.000 Ft alatti rendelést nem szállítunk házhoz, de személyesen átvehetők ELŐRE EGYEZTETETT IDŐPONTBAN, Budapesten, III. kerületi raktárunkban.

Szállítási díjak (a termékek kiszállítása kizárólag előre utalásos fizetés esetén vehető igénybe):

  • MPL csomag 1.:  5 kg-ig

- várhatóan 1.850 Ft

  • MPL csomag 2.:   5 kg felett

- külön elbírálás alatt

A szállítási mód kiválasztásánál kérlek, vedd számba a vásárolt termékeket! Ha az általad választott szállítási díjak nem felelnek meg a valóságnak (tehát pl. egy 90 cm átmérőjű gong nem adható fel 1.850 Ft-ért), akkor a visszaigazolásban erre felhívjuk figyelmedet. Ha a javított szállítási díjjal nem értesz egyet, jogod van elállni a vásárlástól.

I.) A futárszolgálat és postai kézbesítők útján történő kiszállítást a Magyar Posta és az MPL végzi a saját üzletszabályzatában foglaltaknak megfelelően, amely megtalálható a cégek honlapján a www.posta.hu internetes címen.

II.) A szállítás megkezdésének napján a Vevőt Eladó e-mailben értesíti a csomagok feladásáról és várható átvételi dátumáról. A postai futárszolgálat a csomagot 24 órán belül a címre szállítja.

VII.) A küldemény átvevője köteles az átvételkor a küldeményt a fuvarozó jelenlétében megvizsgálni és nyilvánvaló, a küldemény külső csomagolásán észlelt, felismerhető károk esetén felbontani és a felismerhető hiányosságokról, vagy egyéb károkról a fuvarozóval közösen a sérülés jellegét, mértékét, feltehető okát, valamint a kár részletes leírását tartalmazó jegyzőkönyvet felvenni, továbbá a sérülést és a kárt a futárszolgálatnak haladéktalanul bejelenteni. Az átvevő köteles minden ésszerű intézkedést megtenni a kár enyhítése érdekében.

XIV.) A Webáruház programja a megrendelés feladása előtt tájékoztatja a Vevőt a várható szállítási költségről. A szállítás pontos összegéről az Eladó a megrendelés visszaigazolásában is tájékoztatja a Vevőt.

XIV.) Fizetés banki előre utalással választása esetén az áru futárszolgálatnak történő átadása eladó részéről abban az esetben történik, ha a vételár és a szállítási költség beérkezése bankszámlánkra megtörtént, vagy a befizetés megtörténtéről szóló igazolást megkaptuk.

 

9) A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

  1. a) Az Eladó a megrendelt termékeket kiszámlázza és kiszállítja. A megrendelés nem automatikus, hanem kézi visszaigazolásának elfogadásával a Vevő tudomásul veszi és elfogadja, hogy a megrendelt áru visszaigazolt árát, valamint a szintén visszaigazolt szállítási költséget köteles kifizetni.
  2. b) Elállási jog: A Vásárló a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett termékek teljes összegét haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni. A szállítási díjak visszafizetése a hangtal.superwebaruhaz.hu Webáruházban nem lehetséges. Amennyiben a Vásárló élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot írásban vagy elektronikusan az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:

Postázásai cím: Radnai Zsuzsanna H-9700 Szombathely, Vízmellék utca 8/c.

Email cím: hangtalvasarlas@gmail.com

Ebből a célból a Vásárló felhasználhatja az elállási nyilatkozat mintát is, innen tölthető le. elállási nyiltakozat

Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, vagy email-en keresztül történő értesítés esetén az email küldésének idejét veszi figyelembe. A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket a hangtal.superwebaruhaz.hu címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül).

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az Eladó azonban nem köteles a Vásárló része megtéríteni azon többletköltségeket, amely az Eladó által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

Az Eladó jogosult a Vásárló által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. Az Eladó visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek élhet a vásárló az elállási joggal.

A termék postai úton történő visszajuttatása esetén az Eladó a postára adás időpontját veszi figyelembe, a terméket a Vevő feltétlenül ajánlott küldeményként (célszerűen tértivevényesen) adja fel, így tudja igazolni a postára adás keltezését. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vevőt terhelik. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat az Eladónak nem áll módjában átvenni!

 

10) JÓTÁLLÁS, KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG

  1. a) A hangtal.superwebaruhaz.hu Webáruházban kizárólag új termékek kerülnek értékesítésre. A webáruház Peter Hess hangtálakat, gongokat, ezekhez szükséges ütőket, illetve egyéb hangmasszázshoz használható kiegészítő termékeket  forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.
  2. b) Az Eladó az általa eladott árukra terméktípusoktól függően, eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági és jótállási időt vállal.
  3. c) Az Eladó a vásárláskor a hibás teljesítés esetén szavatossági felelősséggel tartozik (Ptk. 305.§). Az Eladó a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék, fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata, vagy kezelése miatt keletkezett (Ptk. 248. §).
  4. d) Az Eladó jótállásra, szavatosságra és a fogyasztói kifogások intézésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet szabályai az irányadók.
  5. e) Az Eladó, ha a Vevő igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül értesíti a fogyasztót.

10.1) A vásárlók kellékszavatossági, termékszavatossági és jótállási igényérvényesítésére vonatkozó jogai általában

  1. a) A Vevőt a hangtal.superwbaruhaz.hu hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Vevő elsősorban - választása szerint – kijavítást, vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott szavatossági, vagy jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az Eladónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági, vagy jótállási jog teljesítésével a Vevőnek okozott kényelmetlenséget. Az Eladó törekedik arra, hogy a kijavítást, vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül, a Vevőnek okozott jelentős kényelmetlenség nélkül elvégezze. Ha a Vevő sem a kijavítást, sem a kicserélést nem kérte, vagy az Eladó a kicserélést illetve a kijavítást nem vállalta, vagy e kötelezettségének a fenti határidőn belül nem tud eleget tenni a vevő - választása szerint - elállhat a szerződéstől.
  2. b) Termékszavatosság

Milyen esetben élhetsz a termékszavatossági jogoddal?

Ingó dolog (termék) hibája esetén – választásod szerint – az előző pontban meghatározott jogod vagy termékszavatossági igényedet érvényesítheted.

Milyen jogok illetnek meg termékszavatossági igényed alapján?

Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheted.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

10.2) Szavatossági határidők

Milyen határidőben érvényesítheted kellékszavatossági igényed?

Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmed, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogod már nem érvényesítheted.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolod, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a hangtal.superwebaruhaz.hu webáruház nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már köteles vagy bizonyítani, hogy az általad felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Milyen határidőben érvényesítheted termékszavatossági igényed?

Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti a Vevő a termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmed, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz. Termékszavatossági igényednek eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheted.

10.3) A Jótállás

  1. a) Az Eladó a fogyasztói szerződés keretében értékesített egyes jogszabályban rögzített fogyasztási cikkekre kötelező, ettől eltérő egyes termékekre szerződéses jótállási kötelezettséget vállal, mely a részletes termék ismertetőben van feltüntetve. Fogyasztói szerződésnek minősül az a szerződés, amely a gazdasági vagy szakmai tevékenysége körén kívül eső célból szerződést kötő személy (fogyasztó) és olyan személy (eladó) között jön létre, aki a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körében köti.
  2. b) Az Eladó jótállási kötelezettsége az általa forgalmazott tartós fogyasztási cikkek körére terjed ki (az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt cikkek).
  3. c) A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. Fogyasztónak minősül a Vevő, ha a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körén kívül eső célból köti.
  4. d) A jótállás időtartama általában egy év, ettől eltérő időtartam a termék részletes termék ismertetőjében van feltüntetve. A jótállási határidő a fogyasztási cikk Vevő részére történő átadása napjával kezdődik.
  5. e) Ha a Vevő a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt (feltéve, ha az lehetséges), az Eladó nem hivatkozhat arra, hogy a kicserélés másik szavatossági igény (kijavítás) teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséggel járna, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

10.4) Szavatossági, jótállási igények bejelentésére, intézésére vonatkozó szabályok

  1. a) A Vevő szavatossági, jótállási igényét az Eladó elérhetőségein (cím, email cím) írásban jelentheti be, és ott intézheti.
  2. b) Ha a fogyasztónak minősülő Vevő szavatossági igényt érvényesít az Eladóval szemben, a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a Vevő az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot bemutatja.
  3. c) Az Eladó a Vevő kifogásáról, szavatossági vagy jótállási igényéről köteles jegyzőkönyvet felvenni, amelyben az alábbiakat köteles a vállalkozásának rögzíteni:
  4. fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak kezeléséhez a rendeletben meghatározottak szerint.
  5. a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog
  6. a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját;
  7. a hiba bejelentésének időpontját;
  8. szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni 7. az (5) 1 bekezdés szerinti eset kivételével a szavatossági vagy jótállási igény megnevezését, vételárát; rendezésének módját vagy az igény, illetve az alapján érvényesíteni kívánt jog
  • A jegyzőkönyvben fel kell tüntetni, hogy a fogyasztó jogvita esetén a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is
  • A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani;

- Amennyiben a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényteljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

  • A vállalkozás a szavatossági vagy jótállási jegyzőkönyvet a felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
  • A szavatossági vagy jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.
  1. a) Az árut javításra, vagy cserére az Eladó Vevőszolgálatán, annak nyitvatartási idejében elismervény ellenében kell átadni. Az elismervényen fel kell tüntetni a Vevő nevét, címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a Vevő a kijavított árut átveheti
  1. b) A jótállás körébe tartozó termékek vonatkozásában a 151/2003. Kormányrendelet 6. § (1) bekezdés szerint a rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket az üzemeltetés helyén kell megjavítani.(A hangtal.superwebaruhaz.hu webáruházban ilyen termék nem vásárolható.)

 

Szavatossági igény esetén kérheted a termék javítását. (Mivel nagyrészt egyedi termékekről van szó, ezért cseréje a legtöbb esetben nem lehetséges.) A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény akciós termékek esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, kivéve ha ajánlatunkban a leértékelés oka a minőségi hiba volt, amely tényt a terméklapon a vásárló tudtára hoztuk.

Amennyiben eltérést észlelt a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut találsz, kérlek, feltétlen jelezd e-mailben. Kérlek, a számlát minden esetben őrizd meg a jövőbeni későbbi reklamációkhoz!

Pénzvisszafizetési garancia érvényesítése kizárólag az eredetileg kiállított számla Eladóhoz történő visszajuttatása esetén lehetséges.

 

11) ÉSZREVÉTEL, INFORMÁCIÓKÉRÉS

  1. a) A Vevő észrevételével, tájékoztatás kérési igényével az Eladó Vevőszolgálatához fordulhat a jelen általános szerződési feltételekben meghatározott elérhetőségeken.
  2. b) Az írásban elküldött Vevői panaszra legkésőbb 30 napon belül köteles az Eladó érdemben írásban válaszolni, és ha a panaszt nem tartja jogosnak, köteles ezen álláspontját megindokolni.
  3. c) Az Eladó Vevőszolgálatán közölt szóbeli panaszt az Eladó haladéktalanul kivizsgálja, és ha nem fogadja el a Vevő igényét, akkor köteles a panaszról jegyzőkönyvet felvenni, majd azt 30 napon belül érdemben megválaszolni.
  4. d) Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése:
  • Felhasználó az Eladó tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Levelezési cím: Radnai Zsuzsanna 9700 Szombathely, Vízmellék utca 8/c.

Email cím: hangtalvasarlas@gmail.com

  • Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C. Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5. Telefon: Fax: +36-1-391-1410 E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
  • Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: Cím: 1088 Budapest, József krt. 6. Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20. Központi telefonszám: Faxszám: +36 1 210 4677

Vagy az illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetősége mely az alábbi linken érhető el http://www.nfh.hu

  • A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület 

ONLINE VITARENDEZÉSI PLATFORM:

Fogyasztói jogviták esetén lehetőség van az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érhető el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással. A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azt azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt. Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.